מבצע לילי נרחב במזרח ירושלים: 33 נעצרו על ידי המשטרה

    "משטרת ישראל, ביחד עם רשויות אכיפה נוספות, משלבים זרועות באכיפה נחושה כנגד פורעי החוק, כל זאת לצד מתן מגוון שרותים לציבור שומר החוק בשכונה"
    בנצי לייזרוביץ No Comments on מבצע לילי נרחב במזרח ירושלים: 33 נעצרו על ידי המשטרה

    כוחות משטרה ומג"ב עצרו במהלך הלילה 33 פלסטינים במזרח ירושלים • המעצרים בוצעו במסגרת מבצע משטרתי שתוכנן מראש, על בסיס מיצוי תיקי חקירה, מיפוי פשיעה ואיסוף מודיעין

    צילום: Haytham Shtayeh/FLASH90
    "משטרת ישראל, ביחד עם רשויות אכיפה נוספות, משלבים זרועות באכיפה נחושה כנגד פורעי החוק, כל זאת לצד מתן מגוון שרותים לציבור שומר החוק בשכונה"
    21:45
    08.05.24
    נתי קאליש No Comments on עדות אישית: "הרב משה הלל אמר בביטחון: תעלו למירון בשמחה רבה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    כוחות משטרה ומג"ב עצרו במהלך הלילה (רביעי) 33 פלסטינים במזרח ירושלים זאת במסגרת מבצע משטרתי שתוכנן מראש, על בסיס מיצוי תיקי חקירה, מיפוי פשיעה ואיסוף מודיעין.

    הכוחות הרבים נכנסו לשכונות א-טור וא-סוואנה במזרח הבירה כדי לייצר אכיפה מרתיעה ובמהלך פעילות המעצרים הותקף שוטר על ידי אחד החשודים.

    מהמשטרה נמסר על המבצע כי "כחלק ממהלך כולל לשיפור איכות החיים של התושבים במרחב הציבורי במזרח ירושלים והפיכתו למקום שמעודד צמיחה חברתית וכלכלית, בין השאר, על ידי מיסוד נורמות ציות לחוק ואכיפה מרתיעה כנגד עבריינים בכוח ובפועל, פועלים כוחות משטרה ולוחמי מג״ב בשכונות א-טור וסוואנה במסגרת מבצע משטרתי שתוכנן מראש, על בסיס מיצוי תיקי חקירה, מיפוי פשיעה ואיסוף מודיעין".

    "הפעילות החלה בשעות הלילה ונועדה לבצע מעצרים של פורעי חוק החשודים בעבירות חמורות מסוג הפס״ד, אמל״ח רכוש ועוד, עבריינים המהווים סיכון לשלום הציבור ואף פוגעים באיכות החיים של תושבי השכונה".

    "משטרת ישראל, ביחד עם רשויות אכיפה נוספות, משלבים זרועות באכיפה נחושה כנגד פורעי החוק, כל זאת לצד מתן מגוון שרותים לציבור שומר החוק בשכונה, ביחד עם גורמי האגף לשיפור פני העיר (שפ״ע) ואגף התברואה של עיריית ירושלים".



    0 תגובות